Video Bar

Loading...

Syamil Incoming Birthday

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Thursday, December 10, 2009

Bosan...Bosan..Bosan...

Erm...jam dah menunjukkan pukul 2:02am...maknanya tinggal kurang lagi 5 jam untuk aku balik dari keje....erm...bosannye...

Mata ni pulak dah mula berat...meminta untuk di rehatkan sampai ke pagi...hehehhe....macam biasa la...malam ni jugak sunyi jek tak kedengaran suara guard paging...malam ni kiranya semua mesin berakhlak mulia nampaknye...hehehhehe....juga secara tidak langsung memberi kesempatan kepada semua maintenance untuk merehatkan mata...hahahahha...sori bos...

Hai..nak layan internet pun dah bosan..xtau nak surf apa lagi..cuma dari tadi..aku asik dengor lagu jepun ni jek...tajuk dia ribaibaru(revival) atau dalam bahsa melayu ni kebangkitan...huhuh...nak ikutkan penyanyi dia dah tua dah..maklum la lagu zaman 80-an...tapi sebab dia best..so banyak kali jugak la aku dengar...hahaha...sekarang sinar.fm rajin mainkan lagu ni...best oo...klu korang bukak youtube...search ribaibaru..jumpa la lagu tuh...siap ngan lirik g..hahaha...

k la...nak rehatkan mata dulu...a.k.a tidur la...hahahhaa....

salam semua....

No comments: