Syamil Incoming Birthday

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Friday, June 13, 2008

Kilang Cuti 6 Hari...Ala2 Bangkrup..Hehehe...

Hmm...baru2 ni...kilang aku tutup 6 hari untuk plant iddle katanya...padahal diorang nak kawal belanja tu...budget kitorang ni bodoh agaknya...macam tut....hehehe....biasa la kilang semi conductor ni...2nd/3rd quarter ni memang slow....silap gaya boleh jatuh terus...x bangun2...so aku ngan hubby amik keputusan balik kampung dia kat sabak bernam selangor...ok la...maklum la...dah 6 bulan x balik...sejak anak aku lahir...skg ni dh 6 bulan umur dia...
Hari Jumaat malam tu kitorg bertolak dalam kul 10pm g Nilai...tido kat umah abang ipar aku....sebab senang...dah dekat dengan Port Dickson...sebabnya..hari sabtu tu..kitorang ada jemputan kat PD tu...kawan sekilang kawin...dah 1 jalan...pegi jugak la...
Anyway...sampai kat PD tu dalam kul 1230pm...smpi2 jer terus makan...sedapnya lauk diorg masak...menunya...nasi putih...daging sambal...keli sambal...sambal belacan...erm....delicious...maklum la...lauk kampung...bukan senang nak jumpa kat bandar....


Tahniah kepada Niza ngan Shahril(jawa)...selamat dah korang...menangis lagi la syaaitan kat luar tu sebab korang kawin...huhuhu...


Hmm...sebab sibuk...so aku ngn syamil jer la yang abadikan gambar ngn pengantin...hubby jadi camera woman...heheheh....

Hmm...time ni dah abis makan...hubby sibuk sangat nak amik gambar...so aku layan jer la...cian Syamil..panas2 ibu dia sibuk nak gambar...layan jer la dik....

Hubby ngan Syamil....korang nampak tak mulut anak aku tu...dia leh kemam lak...ntah apa angin dia...so 1 hari tu dia kemam jer....nangis pun kemam jugak...heheheh...kelako...
Lepas tu terus aku balik selangor ngn hubby ngn mak aku...penatnya....hari selasa baru balik...tu pun hubby kata awal..klu ikut dia nak bali rabu tu..aku bising....last2 dia ikut gak la...hehehe....giler per...dia sedap duduk...aku drive...pastu khamis nak keje pagi...giler2....letih siot....

Hmm...xtau nak tulis per lagi....that's it....

Adios...Amigos...Aspalelas....

1 comment:

Koboi mana boleh minum air Susu!! said...

Da... Hubby tu gelaran utk suami kan?? awat hang panggil wife hang Hubby?.. wei Emy Gemuk sudah jd Blogger.. kasi taruk link arr.. http://helmicni9897.blogspot.com/

Powered By Blogger