Syamil Incoming Birthday

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Sunday, April 6, 2008

The Latest Syamil




Hmm....lama dah aku x post ape2 kat dalam ni....sibuk sangat2 dalam 2 minggu ni....ni pun dapat log in sebab dia dah tido tu....lepas mengaruk nak apa ntah....hmmm....anyway,ni gambar anak aku yang latest....dah pun botak macam ayah dia...hehehe....rambut dia tumbuh tak sekata....so kitorang amik keputusan untuk cukur jer rambut dia....1st time tengok kelakar pulak...tapi tembam dia tu makin jelas...heheheh....sayang anak ayah....muah...muah...muah...

Sekarang ni syamil dah pandai nak bebual dengan orang....wlupun apa yang dia cakap...langsung x paham...hehehe....aku rajin melayan dia beborak...seronok....hilang rasa kepenatan yang aku alami seharian....mungkin ni lah hikmah nya bergelar ayah... :)

Tak sabar nak menunggu dia besar....mungkin akan bertambah seronok....kepada kawan2 aku yang tengah tunggu masa tu...atau tengah planning...atau juga bercadang nak tambah lagi 1...usaha lebih kuat sedikit...cayok2...seronok jadi ayah ni tau....wlupun kadang2 penat malayan kerenah dia....tapi kepuasan yang dijanjikan...tiada bandingan....

No comments:

Powered By Blogger