Syamil Incoming Birthday

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Monday, April 28, 2008

Rugi...Rugi...Rugi...

Assalamualaikum w.b.t.

Hmm....lama juga kiranya aku tak coretkan sesuatu dalam 'diari' aku ni....nak kata takda masa...nanti orang kata aku tipu plak...yer la...semua orang pun dapat 24 jam sehari jugak...sama macam aku...so lebih baik kalau aku definisikan nya sebagai...sendat masa....heheheh....

Hmm...minggu ni aku keje 1st week siang...bosannya klu keje kene jumpa dengan orang normal...nasib baik la ada jugak yang tak membosankan....alhamdulillah...

Kali ni aku lebih nak bercerita tentang rugi....

Rugi 1

Aku terasa cuti hujung minggu ni sebagai rugi....hmm...sepatutnya lebih banyak aktiviti yang dapat aku lakukan....tapi sayang...aku telah merosakkan 2 hari tu yang sepatutnya dilalui dengan hepi...arghhhh....tapi aku tak salahkan sesiapa....kata orang...kalau kita menuding 1 jari ke arah orang...4 jari lagi sudah tentu akan menuding kita semula...so aku amik keputusan untuk melakukan post mortem kat mana silap aku....bak kata bos aku....fish bone la kononnya...hehehe...tapi apa pun yang kita buat....kita hanya manusia biasa...tak boleh lari dari melakukan kesilapan....walaupun ia dah berulang 2/3/4 kali...dan jika ada sekalipun....maafkanlah....maafkanlah...dan jika tak boleh jugak nak maafkan...lpakan jer la...
:)

Rugi 2

Arghhh....geramnya....semalam Manchester kalah dengan Chelci....semalam aku tengok ngan dak2 MU kat Rosni cafe...syok gak duduk kat situ...tempat dia cantik...selesa...dan yang paling aku tak boleh lupa tandas dia...sebijik macam hotel 5 bintang la....hehehhe...ada bunga2 lagi...duduk dalam tu macam taknak kuar la....heheheh....

Semalam jgk MU patutnya seri dgn Chelci tu....tapi ref tu macam chi sikit...tapi takper la....dah adat permainan....kalah/menang....sekarang ni MU dah seri mata dengan Chelci...cuma lebih jaringan jer...ada la dalam 12 gol lebih....gila ko...klu Chelci nak menang liga tu....2 game lagi nak kene score 6 biji gol 1 perlawanan...hehhehe...giler per....ingat ni MU vs ROMA ker...???

Pada peminat2 Chelci tu...lepakan la hasrat korang tu...giler per nak menang...ingat ko lawan dengan Johor FC ker....huhuhuuh....

Apa pun...kami MU fan..setia dengan anda....hidup MU....Glory Glory Man Utd.....

No comments:

Powered By Blogger