Video Bar

Loading...

Syamil Incoming Birthday

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Monday, May 19, 2008

Expecting Father and Mother

Hmmm.....sekarang ni aku tak tau musim apa....nak kata musim buahan...bukan...musim luruh pun bukan...salji lagi la bukan...musim apa ek...

Ha...baru aku ingat...sekarang ni ialah musim untuk 'menuai' hasil penat lelah selama ini...hehehe....

Kat bawah ni adalah antara member2 aku dak2 majidi yang tengah expecting baby....aku sekeluarga dan kawan2 yang lain mendoakan segalanya selamat....

Tak lama lagi...aku dah boleh ucapkan ayat ni... "Welcome to Father's and Mother's World"




Man n Maziah...hanya menunggu hari saja....maybe within this week...




Alang n Ezan...3 bulan lebih lagi insyaAllah.....

Tak sabar aku nak korang rasa apa yang aku dah rasa...hehehe...

2 comments:

Koboi mana boleh minum air Susu!! said...

ooo ko nk aku rasa ape ko rasa eh?? elaa semua org akan rasa... skang ni pun bibit2 nye aku dh rasa... wakakakaka... selalu ngantokkkk!!! huhuhuhu

Khairul Muharam said...

hmm...tu semua hanya sebahagian kecil dari nikmat yang dikurniakan...tapi percayalah...lama kelamaan ia akan menjadi lali ...seolah2 suatu rutin harian dalam diari hidup kita....indahnya...