Syamil Incoming Birthday

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Monday, May 12, 2008

Syamil...Hubby...Aku...



Hmm....dah lama tak coret sesuatu di sini.....di atas ni adalah gambar aku ngan hubby tengah dukung syamil....dah 4 bulan lebih dah umur dia....orang selalu tanya...anak ko dah pandai apa dah...??aku jawab....dah pandai nangis....mengamuk....majuk....ketawa.....bebual....hehehe....dia klu nak bebual klu tak dilayan majuk la jawabnya....merengek2....heheheh....dan dia juga dah pandai tengok tv...sambil tengok tv bebual sorang2....hehehe....
hmm....Syamil skrg ni pandai kenal orang gak....aritu dia nangis bila ada jiran aku pegang....meraung2....heheheh....tapi x smua org la....tgk gak la....
Hmm...insyaAllah...bulan depan aku nak bawak syamil ngn hubby balik sabak bernam....bawak jumpa atuk dia...dah 4 bulan x balik....
ayah...mak....we'll be back....huhuhu....


No comments:

Powered By Blogger