Video Bar

Loading...

Syamil Incoming Birthday

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Thursday, May 15, 2008

Syamil Hakimi Test Vokal

Hmm...aritu aku rehat2 kat umah dengan hubby n syamil...masa tu dah petang dah...dan seperti biasa la syamil akan merengek2 waktu2 camtu sebab waktu dia nak mandi dan proceed tido...hehehe....dan di kesempatan itu aku gunakan sebaik yang mungkin untuk capture aksi dia tengah melalak sakan...hehehe....sorry ek syamil...

Hmmm...nyaring tak suara syamil...hehhe...sambil merakam tu...tergelak aku melihat kerenah anak aku sorang ni...hubby aku marah...katanya tak baik biar anak nangis lelama...nanti dia mudah sakit...entah la...aku tak tahu sejauh mana kebenarannya....bila dengar macam tu..terus aku off...takut gak anak aku sakit betul2 karang...susah plak....heheheh....

No comments: