Syamil Incoming Birthday

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Monday, March 10, 2008

Pertama kali

Assalamualaikum w.b.t....buat semua yang insan yang beragama islam...salam sejahtera buat yang beragama selainnya...hmm...aku tak tahu nak 'coret' kan apa dalam blog aku ni...tapi apa pun...aku nak ucapkan terima kasih kepada teman baik aku..yousman a.k.a manzunited...kerana secara tak langsung dia telah memberi sedikit tunjuk ajar dalam menghasilkan blog ni...wlupun ilmu itu sekadar sedikit...tapi aku percaya akan keberkatannya...semuanya 'terjadi' tengahari tadi...sewaktu aku dengan man sedang 'lepak2' kat kedai mamak sri alam tu...aku tanya dia..dan dia terus aja aku cmner nak buat ni...katanya tak rugi buat benda ni...sebab secara tak langsung ia boleh di anggap sebagai diari hidup kita...ye la bak kata dia tadi...sekarang ni media memainkan peranan penting dalam hidup kita...dan aku percaya blog ni merupakan salah satu media interaksi yang bagus...hmm...ok la sampai d cini jer...assalamualaikum.

No comments: