Syamil Incoming Birthday

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Monday, March 17, 2008

Syamil Demam

Hmm...malam ni aku tak keje...cian syamil...dia demam....semalam baru lepas bawak pegi Rabbisfina...sebab ambil suntikan untuk 3 serangkai..entah aku pun tak paham...tu doktor la yang kata...masa inject tu dia nangis sekejap...lepas tu terus senyap...kuatnya dia...balik aku trus bagi ubat demam....tapi nak buat macam ner...arini dia tetap demam...seharian dia tak nak tido sangat...merengek2 minta di dukung...hmm...alahai anak ayah sorang ni...

Hmm...semalam masa pegi klinik tu....doktor kata syamil dah bertambah besar...belum 3 bulan berat dia dah 5.2kg dan panjang dia dah 62cm....patut la aku rasa macam terlebih jer kaki dia bila kau dukung dia....heheheh....

Malam ni aku tak keje....x larat...seharian aku tak tido...member aku ajak borak kat mail pun aku tak dapat nak layan....sory ek...lagipun aku nak temankan hubby aku...cian dia kene jaga syamil sorang2...penat dia...dia pun x tido jugak siang tadi....

Hmm...malam ni keadaan dia semakin baik....alhamdulillah...dia dah mula nak berbual macam biasa...dah mula nak 'di agah2'...hmmm....xtau la nak cakap pe lagi....cuma aku harap...esok dia akan bertambah sihat dan membesar macam biasa...amin..

No comments: