Video Bar

Loading...

Syamil Incoming Birthday

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Wednesday, March 12, 2008

PRU 12 & Kerja

PRU 12

Hari ni sudah 5 hari pru-12 berlalu...tapi cerita ttg kejatuhan kerajaan pimpinan BN masih kedengaran....pelbagai versi cerita dan pendapat diutarakan...ada yang kata BN saja bagi muka lah...sebab nak tengok sejauh mana janji pembangkang...dan x kurang juga yang mengatakan...ini sudah zaman kejatuhan BN....hmmm...tapi pendapat yang paling boleh diterima dek akal yang masih waras ni ialah...ini sedikit sebanyak adalah amaran rakyat yang selama ini menyokong BN...yang mahukan pembaharuan dari kerajaan....kurangkan apa yang tidak patut...dan lebihkan apa yang patut....hmm....xtau la sejauh mana kebenarannya...kerana kita sebagai rakyat tidak tahu tentang permainan politik orang atasan..tapi yang paling penting...kuasa tetap di tangan kita...4 tahun sekali...kita lah yang paling berkuasa untuk menentukannya...

Kerja

Hmm....hari ni bermula dengan pagi yang indah...seperti biasa smuanya berjalan lancar...downtime pun kurang rini...maklum la...mesin skrg dh kurg ragam..takut nak kene ganti dengan pentex la tu(mc baru) bagi yang xtau...hehehehe....selesa giler keje hari ni...tapi segalanya bertukar wajah selepas rehat tengahari tadi....tetiba lak rasa macam xde mood sesangat...entah la...aku pun xtau kenapa...hati ni meronta2...nak mengamuk...tapi aku layan jer sampai lah ke petang...alhamdulillah...semuanya ok....tapi aku rasa mesti aku ada buat salah ngn sesiapa ni....sape ek....??hmm....akhirnya hari aku berakhir dengan 1001 kemurungan....argghhhhh...tension nya....aku harap esok hari segalanya kan berubah....aku nak keje hepi2 jer sampai hujung minggu ni....tolonglah....

1 comment:

Anonymous said...

Bro,
Setiap hari yg kte lalui xsmstinya akn trs indah.Kdg kala peritnya hr 2 adlh penawar kdpn.Cme yg pntg cra kte m'tafsir.Pepn, hargai setiap apa yg kte ada.